Takuu & Palautus

Tutustu huolella takuu ja palautusehtoihin niin vältyt yllätyksiltä!

Takuuehdot

Kaikilla tuotteillamme on 12 kuukauden takuu ostopäivästä lukien. Takuun voimassaolo edellyttää ostotositetta (esim. kuitti tai tilausvahvistus). Jos tuotteessa ilmenee vika, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai suoraan live chatistä. PCMASTER tarkistaa tuotteen ennen päätöstä korjauksesta, vaihdosta tai hyvityksestä. Pidätämme oikeuden muuttaa näitä ehtoja aika ajoin ilman, että ilmoitamme muutoksista sinulle ennakkoon.​

1. Takuu ja sen kattavuus

PC-MASTER TMI tarjoaa kaikille myymilleen käytetyille tietokoneille sekä pelikonsoleille täyden 12 kuukauden takuun. Tämä takuu kattaa laitteen normaalissa käytössä ilmenneet tekniset viat, jotka johtuvat osien toimintahäiriöistä tai valmistusvirheistä. Kaikki tuotteet testataan kuitenkin huolellisesti ennen toimitusta, jotta niiden toiminta vastaa odotuksia.

2. Mitä takuu ei kata
Takuu ei kata fyysisiä vaurioita, kuten kolhuja tai halkeamia, eikä nesteiden aiheuttamia vahinkoja. Myöskään väärinkäytöstä, virheellisestä huollosta tai normaalista kulumisesta johtuvia vikoja ei korvata. Lisäksi takuu ei kata tuotteita, jotka ovat vahingoittuneet kuljetuksen aikana palautuksen tai tarkastuksen yhteydessä.

3. Takuun piiriin kuuluvien vikojen korjaaminen
Jos vika kuuluu takuun piiriin, asiakkaalle tarjotaan yksi seuraavista vaihtoehdoista:

- Laitteen korjaus ilman lisäkustannuksia.

- Viallinen tuote vaihdetaan samanarvoiseen käytettyyn.

Kauppahinta palautetaan, mikäli korjaus tai vaihto ei ole mahdollista.

4. Takuun kesto

Korjaus tai vaihto ei pidennä alkuperäistä takuuaikaa. Takuu jatkuu aina alkuperäisestä ostoajankohdasta laskettuna. Takuu on myös voimassa vain alkuperäiselle ostajalle eikä näin ole siirrettävissä.

5. Lakien mukaiset oikeudet

Näiden ehtojen lisäksi asiakkaalla on oikeus Suomen kuluttajasuojalain mukaiseen turvaan.

Palautus

Kaikilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Jos tuote ei vastaa odotuksiasi tai siinä ilmenee ongelmia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kerro lyhyesti tilanteestasi, niin annamme selkeät ohjeet palautuksen tai vaihdon toteuttamiseksi.